ID: 6434
Behringer BX3000T + cabinet
€220,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Ik ga stoppen met mijn hobby basgitaar spelen, omdat ik er geen tijd meer voor heb. En daarom verkoop ik de versterker en cabinet.
De versterker is een BX3000T van Behringer, er zitten 5 tune knoppen op, terwijl je vaak maar 3 tune hebt op versterkers. De 2 extra tussenknoppen kun je dus gebruiken om de versterker precies zo in te stellen tot het beste geluid dat U fijn vind. Naast de tune knoppen heeft de versterker een ultrabass verstelbare knop en een shape knop voor een ander geluidseffect. Onder op de versterker zitten 4 drukknoppen, eentje om de ultrabass in en uit te schakelen, een knop om het geluid dieper te laten klinken, een knop om het geluid wat helderder te laten klinken en een knop om de shape functie in of uit te schakelen. De versterker is een 300 watt versterker wat een heel erg mooie diepe bass geeft zoals je graag wilt bij het spelen van basgitaar. Uiteraard kun je de bass afstellen van geen bass tot veel bass.
De versterker is een BX3000T van Behringer, er zitten 5 tune knoppen op, terwijl je vaak maar 3 tune hebt op versterkers. De 2 extra tussenknoppen kun je dus gebruiken om de versterker precies zo in te stellen tot het beste geluid dat U fijn vind. Naast de tune knoppen heeft de versterker een ultrabass verstelbare knop en een shape knop voor een ander geluidseffect. Onder op de versterker zitten 4 drukknoppen, eentje om de ultrabass in en uit te schakelen, een knop om het geluid dieper te laten klinken, een knop om het geluid wat helderder te laten klinken en een knop om de shape functie in of uit te schakelen. De versterker is een 300 watt versterker wat een heel erg mooie diepe bass geeft zoals je graag wilt bij het spelen van basgitaar. Uiteraard kun je de bass afstellen van geen bass tot veel bass.