ID: 51119
Omschrijving
Hele mooie lok van de ÖBB. Echt als nieuw. Is analoog getest en werkt uitstekend. Is digitaal voorbereid. Deze lok komt uit een erfenis van een verzamelaar (geen rijder) en is enkel uit de doos gekomen voor de foto\'s en een test. Wil jij deze lok aan je verzameling toevoegen of opstelling opfleuren, dan is nu je kans . Er is er net eentje verkocht via MP, dus als je toen naast het potje hebt gepiest, kun je het nog eens proberen.
Bekijk gerust ook mijn andere advertenties.
Bekijk gerust ook mijn andere advertenties.