ID: 11633
Advertentie ID: #32 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Neptun 22 Kajuitzeilboot
€2.150,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
te koop !, wegens aanschaf grotere boot, onze Neptun 22 "La touffe"
de Neptun is voor zijn lengte een erg ruime boot ( zie ook de foto waar hij naast een friendship 23 ligt !) en heeft een hefdak, waardoor je ruim stahoogte creeert.
In de bun ligt een 8 PK Honda viertact BB motor Langstaart, handgestart ( eind 2016 grote beurt gehad )
de boot heeft een zgn kiel/midzwaard , met midzwaard omhoog een diepgang van slechts 50cm met zwaard naar beneden ca.110 cm. ( zwaard is in 2016 vervangen door een nieuw RVS exemplaar ! )
de kussens ( liggen nu nog op zolder) hebben een blauwe stof, en zien er nog netjes uit.
de zeilen zijn al wat ouder, maar goed bruikbaar !, er is een grootzeil (met huik) een gewone fok, een Genua II en twee kleinere fokken ( door mij eigenlijk nooit gebruikt)
verder is er een maststrijk-instalatie op de boot aangebracht, met de grootschoot heb je de mast in een paar minuten plat liggen !
verwacht geen boot in nieuwstaat, de boot is netjes, en vaarklaar!, maar voor het mooie is er best nog wel wat te "klussen"
bij de boot krijg je de nodige landvasten, stootwillen, anker(s!), kookplaatje, enz. enz.
er is géén electra meer op de boot, ook geen boordverlichting ( er is wel een accubak, en de Honda BB heeft een aansluiting om een accu te laden )
ligplaats Goïngarijp ( vlakbij Snekermeer ) deze ligplaats is in overleg over te nemen ( verenigingshaven, water, stroom, en toiletgebouw e.d.aanw. )
Vraagprijs € 2150,- prijs is wel ietsje onderhandelbaar, liefst aan boord!, en bedenk dat alleen de BB-motor al zo'n € 800,- waard is !
onzinbiedingen wordt dus niet op gereageerd, en worden verwijderd, serieuze belangstellenden mogen mij gerust bellen, dat mag wel tot 23:00 'savonds
de Neptun is voor zijn lengte een erg ruime boot ( zie ook de foto waar hij naast een friendship 23 ligt !) en heeft een hefdak, waardoor je ruim stahoogte creeert.
In de bun ligt een 8 PK Honda viertact BB motor Langstaart, handgestart ( eind 2016 grote beurt gehad )
de boot heeft een zgn kiel/midzwaard , met midzwaard omhoog een diepgang van slechts 50cm met zwaard naar beneden ca.110 cm. ( zwaard is in 2016 vervangen door een nieuw RVS exemplaar ! )
de kussens ( liggen nu nog op zolder) hebben een blauwe stof, en zien er nog netjes uit.
de zeilen zijn al wat ouder, maar goed bruikbaar !, er is een grootzeil (met huik) een gewone fok, een Genua II en twee kleinere fokken ( door mij eigenlijk nooit gebruikt)
verder is er een maststrijk-instalatie op de boot aangebracht, met de grootschoot heb je de mast in een paar minuten plat liggen !
verwacht geen boot in nieuwstaat, de boot is netjes, en vaarklaar!, maar voor het mooie is er best nog wel wat te "klussen"
bij de boot krijg je de nodige landvasten, stootwillen, anker(s!), kookplaatje, enz. enz.
er is géén electra meer op de boot, ook geen boordverlichting ( er is wel een accubak, en de Honda BB heeft een aansluiting om een accu te laden )
ligplaats Goïngarijp ( vlakbij Snekermeer ) deze ligplaats is in overleg over te nemen ( verenigingshaven, water, stroom, en toiletgebouw e.d.aanw. )
Vraagprijs € 2150,- prijs is wel ietsje onderhandelbaar, liefst aan boord!, en bedenk dat alleen de BB-motor al zo'n € 800,- waard is !
onzinbiedingen wordt dus niet op gereageerd, en worden verwijderd, serieuze belangstellenden mogen mij gerust bellen, dat mag wel tot 23:00 'savonds