ID: 11134
Advertentie ID: #11134 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Kawasaki Z750 2004 lage km stand
€3.800,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hierbij verkoop ik mijn prachtige kawasaki z750. Ik heb de motor vorig jaar gekocht na het behalen van mijn rijbewijs bij de dealer in Maassluis.
Conditie van de motor is als nieuw!
De dealer heeft de motor een grote beurt gegeven en in zijn geheel 5cm verlaagd. Merk je nauwelijks iets van voor mensen met normaal postuur, maar rijdt net wat fijner als je 1.60m bent.
De kawa rijdt heerlijk, vooral als je het gas even open trekt. Bij 11.000 toeren levert het blok 110pk en 75nm koppel. (Niet terug te voeren voor A2 rijbewijs)
Alle verlichting is veranderd naar LED verlichting.
Voornamelijk heb ik veel gereden met mooi weer in weekenden. Motor heeft van eind okt tot eind feb in winterstalling gestaan en start nog altijd perfect!
Km stand 28170km (partner heeft er nog mee gereden nadat de fotos zijn gemaakt)
Ketting en vloeistoffen zijn allemaal in orde.
Ook de banden kunnen nog makkelijk een seizoen mee.
Originele spiegels, windscherm en uitlaat (hij klinkt nog steeds lekker!)
1 originele sleutel en 2 gekopieerde sleutels.
Een kleine kras op de carterkap is de enige schade die op de gehele motor te vinden is!
Reden van verkoop is mijn zwangerschap en ik vind het zonde om de motor komende 1,5 tot 2 jaar stil te laten staan.
Geen onzin biedingen!
Conditie van de motor is als nieuw!
De dealer heeft de motor een grote beurt gegeven en in zijn geheel 5cm verlaagd. Merk je nauwelijks iets van voor mensen met normaal postuur, maar rijdt net wat fijner als je 1.60m bent.
De kawa rijdt heerlijk, vooral als je het gas even open trekt. Bij 11.000 toeren levert het blok 110pk en 75nm koppel. (Niet terug te voeren voor A2 rijbewijs)
Alle verlichting is veranderd naar LED verlichting.
Voornamelijk heb ik veel gereden met mooi weer in weekenden. Motor heeft van eind okt tot eind feb in winterstalling gestaan en start nog altijd perfect!
Km stand 28170km (partner heeft er nog mee gereden nadat de fotos zijn gemaakt)
Ketting en vloeistoffen zijn allemaal in orde.
Ook de banden kunnen nog makkelijk een seizoen mee.
Originele spiegels, windscherm en uitlaat (hij klinkt nog steeds lekker!)
1 originele sleutel en 2 gekopieerde sleutels.
Een kleine kras op de carterkap is de enige schade die op de gehele motor te vinden is!
Reden van verkoop is mijn zwangerschap en ik vind het zonde om de motor komende 1,5 tot 2 jaar stil te laten staan.
Geen onzin biedingen!