ID: 10200
Zildjian Avedis 20" Medium Ride (2x)
€125,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Te koop Zildjian Avedis 20" Medium Ride (2x)
Het eerste exemplaar (foto 1 t/m 4) komt uit de jaren 70 en heeft behoorlijk wat aanslag/patina. Het gewicht ligt rond de 2500 gram. Hoewel de klank helder is klinkt deze ride toch een stuk droger dan nieuwere bekkens. Echt vintage dus! Verder is dit bekken erg goed in balans en met een mooie luide bel een echte allrounder waar je alle kanten mee op kan van pop tot rock!
Het tweede exemplaar (foto 5 t/m 8) komt uit de jaren 90. Deze ride is fractioneel zwaarder (2536 gram). Deze ride heeft wat meer tophoog, maar is verder ook weer erg allround. Ik gebruikte deze ride altijd in combinatie met een Zildjian New Beat hihat.
Reden van verkoop is dat ik teveel spullen heb, dus er moet toch wat weg. Maar met 1 van deze rides zit je, juist omdat ze zo allround zijn, altijd goed. Qua prijs zit ik te denken aan € 125,- per ride. Beide rides zijn verder in goede staat zonder noemenswaardige beschadigingen.
Mocht je vragen hebben dan kun je me altijd mailen of bellen, ook als je even wilt testen.
Mvg Walter Gieling
Het eerste exemplaar (foto 1 t/m 4) komt uit de jaren 70 en heeft behoorlijk wat aanslag/patina. Het gewicht ligt rond de 2500 gram. Hoewel de klank helder is klinkt deze ride toch een stuk droger dan nieuwere bekkens. Echt vintage dus! Verder is dit bekken erg goed in balans en met een mooie luide bel een echte allrounder waar je alle kanten mee op kan van pop tot rock!
Het tweede exemplaar (foto 5 t/m 8) komt uit de jaren 90. Deze ride is fractioneel zwaarder (2536 gram). Deze ride heeft wat meer tophoog, maar is verder ook weer erg allround. Ik gebruikte deze ride altijd in combinatie met een Zildjian New Beat hihat.
Reden van verkoop is dat ik teveel spullen heb, dus er moet toch wat weg. Maar met 1 van deze rides zit je, juist omdat ze zo allround zijn, altijd goed. Qua prijs zit ik te denken aan € 125,- per ride. Beide rides zijn verder in goede staat zonder noemenswaardige beschadigingen.
Mocht je vragen hebben dan kun je me altijd mailen of bellen, ook als je even wilt testen.
Mvg Walter Gieling