ID: 2424
Telefoon
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hallo
Motorola nieuw gekocht in oktober. Is ongeveer 3 weken gebruikt. Vandaar dat ik hem nu verkoop. Doe een leuk bod en hij is van u.
Groeten Michelle
Motorola nieuw gekocht in oktober. Is ongeveer 3 weken gebruikt. Vandaar dat ik hem nu verkoop. Doe een leuk bod en hij is van u.
Groeten Michelle