De gratis Advertentie site van Middelburg en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Middelburg en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Dieren en Toebehoren
  3. Vermiste en Gevonden Dieren
ID: 5082

Noorse boskat, gebruikt door ander?...

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

joop
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Beste Noorse boskat(ten) liefhebbers!

Er is bij mijn op een geraffineerde manier van mijn katers gebruikt gemaakt snachts, als ik in bed ligt.
Een Bruin gestreept met wit en Rood gestreept met wit katers.

Zijn er mensen die een dekking hebben gehaald in Numansdorp bij "mensen" met mijn katers?. en die berijd zijn met adres: namen en datum te geven?
Want u bezit nu op een illegale manier dekking van mijn katers zonder papieren plus u bent vals voor gelicht door deze mensen, die geen Noorse boskat liefhebbers en houders zijn.

Zelf heb/zal ik NOOIT buiten dekking met mijn katers geven omdat ik een gesloten Noorse boskat houder bent.
Plus van beide partijen moet de originele inentings boekjes met stambomen en de testen laten zien en de verenging papieren getekend worden, geen kopieën (namaak).

u zal toch ook niet lekker bij voelen met deze gebeurtenis?
In de hoop dat u gezonde verstand en eerlijkheid als nog bij mijn meld,
zodat we samen er uit kunnen komen?

Ps, geen nieuwsgierigen melden a.u.b.

Joop en Noren

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy