ID: 54125
Omschrijving
Mooie nette en goed onderhouden Harley Davidson FXDB Dyna Streetbob 2009 44dkm
Motor&Body
1600cc blok FXDB Powerblok six speed Screaming Eagle uitlaat Fat apehanger (32mm) Origineel stuur ook aanwezig Bagagerek La Pera soloseat en Duozadel (origineel) aanwezig Sissybar aanwezig Quarter fairing Clubstyle (Quick release) Forwardcontroles en midcontroles aanwezig
Onderhoud 11-2019
Nieuwe accu november Nieuwe banden continental Harley Davidson banden voor en achter vernieuwd. Gelvulling! Nieuwe schijfrem en blokken Nieuwe vloeistoffen
Ik rij er nog mee gereden. Geen onzin bieden, betreft een mooie, nette en goed onderhouden Harley. Reden van verkoop is omdat ik meerdere motoren heb gekocht en nu weer aan het opruimen ben. Tijd voor wat anders!
Voor meer informatie kunt u mij bereiken op 06-50441801. Liefst appen ivm werk.
Motor&Body
Onderhoud 11-2019
Ik rij er nog mee gereden. Geen onzin bieden, betreft een mooie, nette en goed onderhouden Harley. Reden van verkoop is omdat ik meerdere motoren heb gekocht en nu weer aan het opruimen ben. Tijd voor wat anders!
Voor meer informatie kunt u mij bereiken op 06-50441801. Liefst appen ivm werk.