ID: 2505
Customer service representative (fulltime vaste baan)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Het bedrijf waarvoor je komt te werken is een klantgerichte, wereldklasse fabrikant en serviceleverancier van hoogwaardige producten zoals banden en wielen voor intern transport zoals heftrucks en intern transport. Het verkoopkantoor zit in Nieuwegein en hun centrale magazijn zit in Duitsland.
Functieomschrijving
Als customer service medewerker ben je de verbindende schakel tussen de klanten en de organisatie op het gebied van hun producten en diensten. Je taken bestaan uit het eerste contact met onze klanten. Het generen van leads en deze door te spelen aan de salesmanager. Je bent in staat om duurzame relaties op te bouwen en het vertrouwen te krijgen bij klanten door open en eerlijke/interactieve communicatie. Je weet op een correcte manier om te gaan met klachten van klanten en een passende oplossing te bieden binnen de gestelde termijnen. Je weet klanten aan je te binden en volgt de juiste communicatierichtlijnen die intern zijn vastgesteld. Tevens hou je in je administratie bij welke interacties er hebben plaatsgevonden met klanten.
Functie-eisen
Wat vragen wij? Afgeronde MBO diploma Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift (voldoende) Minimaal 1-3 jaar ervaring in een customer service functie bij voorkeur in een soortgelijke organisatie Ervaring met klantencontact en het ondersteunen van klanten is een vereiste Technische affiniteit is een pre Je bent gedreven en zet commerciële kansen om in resultaten Je bent enthousiast en hebt ijzersterke communicatieve skills en kunt actief luisteren Je bent in staat om prioriteiten te stellen, efficiënt te werken en flexibel in het oppakken van verschillende taken Je bent sterk in het organiseren van je taken, probleemoplossend en een echte bouwer Je bent in staat om een effectieve werkrelatie op te bouwen met klanten, partners en collegas Je hebt uitstekende projectmanagement vaardighedenWat bieden wij? Een fulltime baan met een jaarcontract Salarisindicatie marktconform 25 vakantiedagen, 6 ATV dagen Interessante werkomgeving bij een groeiende onderneming Een bijdrage leveren aan het verder professionaliseren van wereldwijd de grootste speler in een niche markt Wordt dit jouw nieuwe baan?Solliciteer dan direct je cv met motivatie naar via marjolein.van.der.poel@adecco.nl. Bij vragen app/bel mij gerust 06-23414919!
Het bedrijf waarvoor je komt te werken is een klantgerichte, wereldklasse fabrikant en serviceleverancier van hoogwaardige producten zoals banden en wielen voor intern transport zoals heftrucks en intern transport. Het verkoopkantoor zit in Nieuwegein en hun centrale magazijn zit in Duitsland.
Functieomschrijving
Als customer service medewerker ben je de verbindende schakel tussen de klanten en de organisatie op het gebied van hun producten en diensten. Je taken bestaan uit het eerste contact met onze klanten. Het generen van leads en deze door te spelen aan de salesmanager. Je bent in staat om duurzame relaties op te bouwen en het vertrouwen te krijgen bij klanten door open en eerlijke/interactieve communicatie. Je weet op een correcte manier om te gaan met klachten van klanten en een passende oplossing te bieden binnen de gestelde termijnen. Je weet klanten aan je te binden en volgt de juiste communicatierichtlijnen die intern zijn vastgesteld. Tevens hou je in je administratie bij welke interacties er hebben plaatsgevonden met klanten.
Functie-eisen
Wat vragen wij? Afgeronde MBO diploma Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift (voldoende) Minimaal 1-3 jaar ervaring in een customer service functie bij voorkeur in een soortgelijke organisatie Ervaring met klantencontact en het ondersteunen van klanten is een vereiste Technische affiniteit is een pre Je bent gedreven en zet commerciële kansen om in resultaten Je bent enthousiast en hebt ijzersterke communicatieve skills en kunt actief luisteren Je bent in staat om prioriteiten te stellen, efficiënt te werken en flexibel in het oppakken van verschillende taken Je bent sterk in het organiseren van je taken, probleemoplossend en een echte bouwer Je bent in staat om een effectieve werkrelatie op te bouwen met klanten, partners en collegas Je hebt uitstekende projectmanagement vaardighedenWat bieden wij? Een fulltime baan met een jaarcontract Salarisindicatie marktconform 25 vakantiedagen, 6 ATV dagen Interessante werkomgeving bij een groeiende onderneming Een bijdrage leveren aan het verder professionaliseren van wereldwijd de grootste speler in een niche markt Wordt dit jouw nieuwe baan?Solliciteer dan direct je cv met motivatie naar via marjolein.van.der.poel@adecco.nl. Bij vragen app/bel mij gerust 06-23414919!