ID: 22
Buizen voor en eindversterker + Dac
€1.500,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Buizen voor(incl.DAC) en eindversterker aangeboden.
In de voorversterker is een DAC ingebouwd en de kritische onderdelen van de voorversterker worden gevoed door externe trafo's.De eindversterker is een 300B Push Pull versterker met een vermogen van 2 X 22 Watt.De voor en eindversterker zijn volledig in buizen uitgevoerd en maken geen gebruik van tegenkoppeling!! Geen transistor die het geluid in de weg staat!!De eindversterker is voorzien van de geroemde NOS Philips GZ34 gelijkrichtbuizen en Philips NOS stuurbuizen (JAN 6SL7WGT en JAN 6SN7WGTA)Het geluid is gedetailleerd, rustig en zeer krachtig en gecontroleerd in het laag. De versterker is zeer betrouwbaar, de buizen gaan in dit ontwerp heel lang mee!De voorversterker is volledig buizen en beschikt over een ingebouwde DAC met buizenuitgang. De versterker is een ontwerp van W. Scholten en vergelijkbaar met de betere Audio Note versterkers.De eindversterker is recent voorzien van nieuwe elco's (aantoonbaar) en de JJ buizen zijn recent vervangen voor de betere Genalex Gold Lion 300B buizen met gold-pins.
Bieden vanaf 1500 €
De versterkers zijn uiteraard te beluisteren.
Ik verkoop de set om te investeren in mijn foto apparatuur.
Met vriendelijke groet,
Jan
In de voorversterker is een DAC ingebouwd en de kritische onderdelen van de voorversterker worden gevoed door externe trafo's.De eindversterker is een 300B Push Pull versterker met een vermogen van 2 X 22 Watt.De voor en eindversterker zijn volledig in buizen uitgevoerd en maken geen gebruik van tegenkoppeling!! Geen transistor die het geluid in de weg staat!!De eindversterker is voorzien van de geroemde NOS Philips GZ34 gelijkrichtbuizen en Philips NOS stuurbuizen (JAN 6SL7WGT en JAN 6SN7WGTA)Het geluid is gedetailleerd, rustig en zeer krachtig en gecontroleerd in het laag. De versterker is zeer betrouwbaar, de buizen gaan in dit ontwerp heel lang mee!De voorversterker is volledig buizen en beschikt over een ingebouwde DAC met buizenuitgang. De versterker is een ontwerp van W. Scholten en vergelijkbaar met de betere Audio Note versterkers.De eindversterker is recent voorzien van nieuwe elco's (aantoonbaar) en de JJ buizen zijn recent vervangen voor de betere Genalex Gold Lion 300B buizen met gold-pins.
Bieden vanaf 1500 €
De versterkers zijn uiteraard te beluisteren.
Ik verkoop de set om te investeren in mijn foto apparatuur.
Met vriendelijke groet,
Jan