ID: 1501
Backoffice Medewerker | HBO | Utrecht
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
De werkzaamheden worden verricht binnen de ondersteuningsgroep (OG) van de staf van het Commando DienstenCentra (Defensie Ondersteuningscommando). Het Defensie Ondersteuningscommando is een zelfstandig defensieonderdeel binnen het ministerie van Defensie, dat is opgericht om defensie breed, ondersteunende producten en diensten te leveren. Speerpunten van deze ondersteuning zijn klantgerichtheid en kostenbewustzijn.
Functieomschrijving
Als backoffice medewerker hou je je bezig met het leveren van operationele administratieve ondersteuning aan verschillende Defensie-afdelingen.
Je registreert en handelt telefoontjes en e-mails af, je verwerkt en houdt de deadlines en afspraken van de Defensie servicebalies bij, je houdt webdossiers bij en je zorgt voor kwaliteitsborging, begeleiding en toezicht.
Verder hou je je bezig met het evalueren van de afhandeling met klant, leverancier en inkoper. Daarnaast analyseer je de wensen en behoeften van de klant (inventarisatie, etc) en check je de ontwikkelingen op de markt op toepasbaarheid voor de klant.
Functie-eisen
MBO+ opleiding (facilitair, bedrijfseconomisch, bedrijfskundig of commerciële economie).
Ervaringseisen:
- ervaring met een administratieve functie;
- ervaring en affiniteit met klanten met uiteenlopende behoeften;
- enige ervaring en affiniteit met facilitaire verwerving en logistiek in een overheidsomgeving.
Omschrijving
- kennis van geautomatiseerde systemen (MS Officetoepassingen).
- vaardigheid in ordenen, rubriceren en archiveren van documenten en bestanden.
- vaardigheid in het analyseren van de klantvraag en in het koppelen van die vraag aan het verwervingsproces;
- vaardigheid in het ontwikkelen van specificaties, eisen, gewenste prestaties en levertijden voor de te verwerven (assortimenten van) diensten;
De nadruk ligt op klantgerichtheid, proactiviteit,snel kunnen schakelen en goed en snel met systemen om kunnen gaan.
Arbeidsvoorwaarden
Met deze functie krijg je de kans om te werken voor een toonaangevende overheidsinstelling in de provincie Utrecht. Deze organisatie biedt een goede werksfeer binnen een boeiende en professionele omgeving. Het gaat om een functie voor een periode tot eind 2018 voor 38 uur per week (kans op verlenging is aanwezig)
Het salaris is vastgesteld op € 2888,89 o.b.v. een 38-urige werkweek.
Tijdens je werkzame periode krijg je toegang tot ons online trainingsplatform. Hiermee heb je de keuze uit meer dan 100 trainingen.
De werkzaamheden worden verricht binnen de ondersteuningsgroep (OG) van de staf van het Commando DienstenCentra (Defensie Ondersteuningscommando). Het Defensie Ondersteuningscommando is een zelfstandig defensieonderdeel binnen het ministerie van Defensie, dat is opgericht om defensie breed, ondersteunende producten en diensten te leveren. Speerpunten van deze ondersteuning zijn klantgerichtheid en kostenbewustzijn.
Functieomschrijving
Als backoffice medewerker hou je je bezig met het leveren van operationele administratieve ondersteuning aan verschillende Defensie-afdelingen.
Je registreert en handelt telefoontjes en e-mails af, je verwerkt en houdt de deadlines en afspraken van de Defensie servicebalies bij, je houdt webdossiers bij en je zorgt voor kwaliteitsborging, begeleiding en toezicht.
Verder hou je je bezig met het evalueren van de afhandeling met klant, leverancier en inkoper. Daarnaast analyseer je de wensen en behoeften van de klant (inventarisatie, etc) en check je de ontwikkelingen op de markt op toepasbaarheid voor de klant.
Functie-eisen
MBO+ opleiding (facilitair, bedrijfseconomisch, bedrijfskundig of commerciële economie).
Ervaringseisen:
- ervaring met een administratieve functie;
- ervaring en affiniteit met klanten met uiteenlopende behoeften;
- enige ervaring en affiniteit met facilitaire verwerving en logistiek in een overheidsomgeving.
Omschrijving
- kennis van geautomatiseerde systemen (MS Officetoepassingen).
- vaardigheid in ordenen, rubriceren en archiveren van documenten en bestanden.
- vaardigheid in het analyseren van de klantvraag en in het koppelen van die vraag aan het verwervingsproces;
- vaardigheid in het ontwikkelen van specificaties, eisen, gewenste prestaties en levertijden voor de te verwerven (assortimenten van) diensten;
De nadruk ligt op klantgerichtheid, proactiviteit,snel kunnen schakelen en goed en snel met systemen om kunnen gaan.
Arbeidsvoorwaarden
Met deze functie krijg je de kans om te werken voor een toonaangevende overheidsinstelling in de provincie Utrecht. Deze organisatie biedt een goede werksfeer binnen een boeiende en professionele omgeving. Het gaat om een functie voor een periode tot eind 2018 voor 38 uur per week (kans op verlenging is aanwezig)
Het salaris is vastgesteld op € 2888,89 o.b.v. een 38-urige werkweek.
Tijdens je werkzame periode krijg je toegang tot ons online trainingsplatform. Hiermee heb je de keuze uit meer dan 100 trainingen.